TÜM OKUL VE KURUM MÜDÜRLÜKLERİNİN DİKKATİNE (ÇOK ACİLLLLLLLLLLLLLLLLL)
Okulunuzda Geçici işçi statüsüne geçen personelin 13 günlük 02.04.2018 ile 14.04.2018 tarihleri arası ücret puantaşları doldurularak en geç 16.04.2018 mesai bitimine kadar Müdürlüümüz Destek hizmetleri bürosuna acil olarak gönderilmesini rica ederim. B.ERDEM Şube Müdürü
PUANTAJ FORMATI BOZULMADAN GÖNDERİLMESİ SADECE KIRMIZI İLE İŞARETLİ YERLERİN YAZILMASI İZİN GÜNLERİ İ DİYE RAPOR GÜNLERİ R DİYE İŞARETLENMESİ VE VARSA RAPOR VE İZİN BELGELERİNİNDE GÖNDERİLMESİ
Geçici işçi puantajı için tıklayınız
NOT : AŞAĞIDAKİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MAİLİ BİLGİ AMAÇLIDIR.
Söz konusu puantajların hazırlanarak, 17.04.2018 Salı günü mesai bitimine kadar butce45@meb.gov.tr adresine mail ile gönderilmesi gerekmektedir. Mailde puantajı hazırlayan personel adı soyadı ile telefon numarasının bir defaya mahsus mail üst yazısında belirtilmesi gerekmektedir.
Aşağıdaki açıklamaların da dikkatle incelenerek gereğinin yapılması hususunda bilgilerinizi rica ederim.
Bayram IŞIK
Müdür a.
Şube Müdürü
AÇIKLAMALAR :
1- Söz konusu işçiler 02.04.2018 tarihinde işe başlamış olup, bu dönem 13 günlük puantaj düzenlenecektir.
1- Ekteki puantaj listesi alfabetik sırada olup, alfabetik sıra kesinlikle DEĞİŞTİRİLMEYECEK, Excel dosyasının formatı bozulmayacak, tanımlanan excel fonksiyonları değiştirilmeyecektir.
2- İşçiler izinli ve raporlu olduğunda puantajda o günler izinli veya raporlu gösterilecek, puantaj ekine mutlaka İZİN veya RAPOR belgeleri eklenecektir.
3- İşçilerin maaş dönemi 15-14 dönemi olduğundan her ayın 8’inde puantajlar butce45@meb.gov.tr adresinde olacak şekilde gönderilecektir.
4- Puantaj hazırlandığında İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yetkililerince imzalanacak, imzalı puantaj belgesi ve ekleri (izin, rapor vs) taratılarak PDF formatında butce45@meb.gov.tr adresine mail olarak gönderilecektir.
5- İşlerin hızlı ve etkin yürütülmesi için ayrıca Puantaj olarak hazırlanan Excel dosyası da mail ile gönderilecektir.